27 november 2009

Så var det helg igen!

Shopping är nog mitt favorit tidsfördriv, om katten själv får välja, hi hi!!!

Igår inhandlade jag en svart topp med en rosett (Esprit) och en liten svart aftonväska (Vera). Aftonväskan ska jag ha nästa fredag då Jari och jag är inbjudna till Globen av en av våra systemleverantörer på jobbet. Först blir det en trerättersmiddag sedan uppträder Kate Ryan, Linda Bengtzing, EMD, E-type och Marcoolio. Efter det blir det disco till kl 02:00.

Det roliga är att det pågår ett liknande evenemang i Annexet och dit ska två av Jari's kusiner men dit ska inte vi utan till Globen. Kul om vi ialla fall träffas på konserten eller discot.

Vi får väl se om väskan även får hänga med på Birka kryssningen vi ska på dagen efter. Det blir till att hålla igång hela helgen. Alla sorter fulla glas! Nja kanske inte riktigt så intensivt men ett och annat glas Champagne slinker nog ner.






Idag har jag varit hos frissan och fixat utväxten. Gizmo har roat sig med Lisas renbäddade säng. Han älskar rena lakan.



Nu funderar jag på vart vi ska gå och äta middag, hmm, det visar sig. Ett glas rött hade smakat helt förträffligt just nu.

Ha det så bra.

//HP

1 kommentar: