28 november 2009

Japp det blev shopping idag igen!

Jag och Helén har varit och gjort nya Sollentuna Centrum. Oj oj oj vad vi har gått. Vi är helt slut båda två. Resultatet blev en svart klänning HM, en svart tunika Culture, två badhandukar Lexington och sist men inte minst 6 st jättesöta små julgranskulor från Cozy Living. Vi passade även på att äta lunch, ganska trevligt med deras nya Foodcourt. Jari och Heléns man Daniel passade på att sätta upp gips på väggarna i vårt nya sovrum. På tal om väggar och sovrum snart kommer tapeten jag beställt. Det blev Snow Tree i färgen cream från Colefax & Fowler. Mönstret bygger på en handmålad 1700-tals tapet från Drottningholm. Det blir en fondvägg med tapet och resten blir målat. Jag är inte så förtjust i mönster och ännu mindre i starka färger.

Bilden är lånad från Tapetorama.

Nu ska jag ta mig ett glas rött och fortsätta adventspynta.

Ha en fortsatt trevlig lördag.

//HP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar