27 augusti 2009

Min dag...

Ibland vill man bara göra roliga saker. Så idag började jag med en låååång frukost :-)






Sedan tog jag en runda bland växterna i "trädgården", fotade lite allt möjligt.



















På eftermiddagen införskaffade jag två fjärilsbuskar, eller Syrenbuddleja som de egentligen heter. En lila och en vit.


Buddleja Davidii, Darts Purple






Buddleja Davidii, White Bouquet




Imorgon ska jag plantera dem och sedan är det bara att grabba kameran och vänta på fjärilarna.


Ha det bra!


2 kommentarer:

  1. Härliga bilder du fick till!
    Lycka till med planteringen och
    Ha en skön helg
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tackar! Det är riktigt roligt att höra att du gillar mina bilder. Planteringen gick bra så nu ser jag fram emot fjärilarna! Ha en riktigt skön helg du med.

    SvaraRadera