21 augusti 2009

Doftljus

Jag älskar doftljus och har provat en hel del olika märken men de två som är bäst enligt mig är helt klart Voluspa och Partylite. Båda två för doften och för kvaliteteten på ljusen. De brinner länge och doftar sååå gott länge efter att man släckt dem. Partylite har lite bättre fruktiga dofter och även fler olika typer av ljus, teljus, pelarljus, votivljus osv. Nackdelen med Partylite är att man måste gå på ett ljusparty för att kunna köpa dem.

Favoriter från Voluspa: Crisp Champagne och Limoni Frosted Biscotti.




Mina favoriter hos Partylite är; de marmorerade pelarljusen, Smultronland och Tropisk Nektar.
Favoritdofter i alla former av ljus hos dem är; Fransk Vanilj, Mullbär och Acai Berry Mist.
Jag har en del foton på de ljusen också men då jag bytt dator och inte kommer åt dem för tillfället så får jag visa dem vid ett annat tillfälle. Om du är intresserad av deras ljus så har de en hemsida: http://www.partylite.se/ Voluspas ljus kan man köpa på nätet och på större varuhus.

Ikväll ska vi slappa och imorgon bär det av till Norrtälje på födelsedagskalas och kräftskiva, det ser jag fram emot.

Trevlig helg allihopa!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar